over my shoulder

jag sov över hos farmor & k-å igår för att orka pallra mig upp till baletten om ni undrar varför jag inte har uppdaterat ;)
och jag har sett factory girl, som jag har viljat se länge.
den var bra, men hemsk, har ni sett den?
sen såg jag en jätte snygg kjol på weekdays secondhand.
imorgon så ska jag äntligen få sova ut, fast klockan 2 så ska jag iväg och dansa.
jag struntar i om jag är förkyld och måste gå och få pencilin för det, för jag måste ta igen nu inför uppvisningen.
det här blev väldigt osammanhängande men jag ska gå och leta efter min gröna grej så att jag kan ladda in bilder,
see u :*

Kommentarer
Postat av: micka!

kan du inte svara på frågorna häR För det är bra frågor tyker jag!

http://naomifeatef.blogg.se/2008/november/fragor-svar-1.html#comment

2008-11-08 @ 22:18:47
Postat av: micka!

kan du inte svara på frågorna häR För det är bra frågor tyker jag!

http://naomifeatef.blogg.se/2008/november/fragor-svar-1.html#comment

2008-11-08 @ 22:18:57
Postat av: micka igen!

altså komentarerna :)

2008-11-08 @ 22:19:45
Postat av: Anonym

aa jag har sett den , väldigt hemsk för den är så verklig!

2008-11-08 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0