frågor & svar

Hur många syskon har du? Eller hur många är ni i din familj?
svar - jag bor med min mamma,pappa,4 biologiska syskon och för tillfället 2 fosterbarn + fläskil(eskil) som kommer varannan helg. innan sommaren så kommer det antagligen flytta in någon mer. så vi är alltså på vardagarna utan kompisar osv, 9 personer för tillfället :) jag har skrivit om det förut här.

plz, ny design snart ?
svar -
jaaaa, verkligen.
jag vet inte riktigt hur den ska se ut bara, jag är ju inte så jätte bra, men en nya header kanske jag kan fixa ihop, förslag?

Hej! Vi saknar dina dagens outfit.
svar -
åh, jag som har trott att ni faktiskt inte brytt er så mycket om den, men absolut då kommer jag att försöka börja med den igen :)

tjenaa :)
har en fråga om språkresor..
är det en dålig idé att åka på språkresa om man är lite osäker på engelska?
kram
svar -
det tycker jag absolut inte, dessto mer anledning att åka.
främst så åker man ju på språkresa för att träna språket på ett väldigt roligt sett (personen som kom på det borde få pris ;) det är ju långt ifrån alla som åker på språkresa som pratar flyttande engelska.
du sätts ju in i en klass med liknande kunskaper efter ditt inplacerings test.
så nej, jag tycker inte att du ska tveka ens 1 sekund (om du har möjligheterna att åka) för att du känner dig lite osäker.
go for it ;)
du kan antagligen mer än du tror när du är där.

Hej. Är du inte nervös över att flyga hela vägen över atlanten själv till din språkresa?
svar -
nja, inte nu, jag har inte riktigt kommit dit än, haha.
det kommer väl, men när jag åkte till england så var jag inte så nervös för just flygresan.
men det är klart, det här är ju en betydligt längere flygresa och lite halv läskigt är det ju ;)
och jag är ju inte själv, en ledare och andra studenter på väg till usa kommer ju att vara där också.

hej ! :D Hur uttalas jáel?
svar -
som det låter, jáel :)


mer frågor & svar kommer snart, nu ska jag kolla på film :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0