this time a year,,,

just den här tiden på året så saknar jag the bloody swedes lite extra mycket,
det är helt ofattbart att 5 st så underbara tjejer lyckades boka in sig på samma språkresa till torquay, den 16 juni i 3 veckor 2008, som jag.
och plus det ville vara kompis med mig, mirakel skulle jag nästan vilja kalla det.
nu är vi utspridda i sverige och jag saknar dom så himmla mycket, aldrig har jag haft så kul med personer så mycket på alldeles för kort tid.
vi hade våra små upptåg och
tröjorna som vi gjorde är fortfarande en av mina favoriter, fast jag ångrar inte att det inte står vårat smeknamn (eller öknamn? ;) the bloody swedes på, lång historia men om ni har läst hela resdagboken från england så förstår ni nog, kanske, haha.
iallafall, slutsatsen -
jag saknar oss  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR OSS OCKSÅ!

kan vi inte träffas nu någon gång i sommar? :D

LOVE <3

2009-06-24 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0