plugg

jag har så äckligt mycket i skolan just nu, jag mår faktiskt lite illa när jag tänker på det, hahha.
jag har 6 prov den här veckan, 6 PROV !!!
jag tror inte ens att det är lagligt, det är väl typ max 3 prov i veckan..?
iallafall så ursäktar sig våra lärare med att det är svårt att få ihop alla prov med dom andra lärarna.
mjaha, jag tröstar mig med att jag åker om ca 2 veckor.
och ni kan ju gissa vad jag ska göra nu,
plugga,
yes, boring but true.
jag suger verkligen på att bara sätta mig ner och plugga, så det här kommer antagligen ta ett tag efter som att jag gör så mycket imellan.
med andra ord så hörs vi snart igen;*

Kommentarer
Postat av: Anna

Naomi jag e så avis på dig! :) Ha det bra i The States!

Men Torquay i tre veckor är inte heller så pjåkigt.



Kram

2009-05-04 @ 17:12:32
URL: http://prepared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0